2007. október 9., kedd

Esti táncmulatság

Anti- Meseolvasás alatt naplóírás. Zita olvas, Tami figyel, Anti ír.
Zsúfolt napnak néztem elébe, bár attól lett az, hogy reggel, váratlan telefonhívás összekócolta az előzőleg hibátlannak tűnő napi feladatsoromat. Persze ígértem és ha nehezen is, de sikerült összehoznom, hogy senki ne csalódjon bennem. Igaz az utolsó, talán a legfontosabb, anyagilag lényeges terv nem sikerült, de nem panaszkodom. Jutott idő este arra is, hogy palacsintát süssek, a levegőben forgatva a lepényeket, Tamara nagy örömére. Vacsora után, pedig táncra perdültünk a Petőfi rádió zenéjére. Tánc után még a kismacska és a nagymacska csoport előadását is eljátszottuk Tamarával, játékfigurákkal.
Vasárnap délután meglátogattuk egy barátomékat, Ópusztaszeren. Szeretek velük beszélgetni, nagyon kreatívak. Náluk csodálhattunk meg egy saját fejlesztésű favágást megkönnyítő segédeszközt mely esztétikailag is megállja a helyét. Valamint megvitattuk a rövidesen beépítendő sörkollektor működését, sőt a falazatban előkészített helyét is megnézhettük. Finom süteménnyel búcsúztattak vendéglátóink, én pedig ismét zsugorodtam egy kicsit, hogy a sok jó ötletemből egyet sem valósítottam meg, Tamással ellentétben. Gratulálunk neki.

Nincsenek megjegyzések: