2007. október 19., péntek

Napi élelemszerző körút

Néhány napja már csak olvasni van erőm, mire hazaérek a napi élelemszerző körútról. Ezt a körút dolgot akkor gondoltam ki, mikor a fiam hatodik osztályos volt és meg kellett értetnem vele a tanulás fontosságát. Párhuzamot vontam neki az éhes tigris és a lakbért fizetni és enni is szándékozó személyem között. Mindketten elindulunk reggel a napi élelemszerző körútra, a tigris birtokában van a vadászat minden fortélyának, úgy leste el anyjától. Én is tudom miként kell érvényesülni, de én tanultam-megtanultam. Azóta már felnőtt Titi fiam, de a mai napig emlékszik az atyai beszédre. Nagyobbik lányom Noémi, ügyes leány nem kellett sokat tanulni vele. Az életben is megállja a helyét. Olyan eredményeket mutathat fel 24 éves korára, melyekről én még most is csak álmodom.

Azért nem panaszkodom, a magam szintjén jól élek. A lelkem is jó lélek.

Nincsenek megjegyzések: