2007. szeptember 8., szombat

Már nyaraltunk is, mégsincs ötösünk a lottón.

Anti- Megérkeztünk a nyaralásból, igaz négy nappal korábban, de már nem volt tovább kedvünk délelőttönként a sátorban gubbasztani a szakadó eső elálltát várván. Hallgatni az éjszakai viharok villámfényénél a különös, hosszasan morajló mennydörgéseket. Autópályamentes utazást szerettem volna odafele megvalósítani, a költségek csökkentése miatt,de nagyon nehezen jött össze. Többször eltévedtünk, kanyargós hegyi utakon kóboroltunk úgy, hogy mégcsak nem is voltunk biztosak abban, hogy jófelé megyünk. Tamara többször rosszul lett a szerpentinek mentén. Végül csak felkeveredtünk egy kis darabon a pályára a szlovén-olasz határ előtt. Meglepően olcsó volt. Azért továbbra is próbáltunk pályán kívül maradni. Cavallino. Megérkeztünk. Tamara nagyon örült a tengernek. Gyors sátor állítás. Fürdés a nagy sós vízben. Körülöttünk mindenütt németek. Az első hét remek volt, meleg volt. Sokat fürödtünk, pihentünk, játszottunk. A kemping éttermében hamar törzsvendéggé váltunk. Állandó menünk: latte macchiato, birra Moretti, gelato vaniglia, zuppe inglese. Szépen lebarnultunk, már hámlunk. Tamara megismerkedett néhány kicsi kempinglakóval, sajátos kommunikációjuk nagyon tetszett. Folytatom majd, de Zita felébredt és jönne dolgozni a géphez.