2007. augusztus 22., szerda

Anti-Na, megvolt a Sziget is. Zita is eljött velünk. A Jeff'os Dream jól szólt, végre egy profi hangosító csapattal kerültek össze. A korábbi években csapnivaló volt a hangosítás, főleg a keverősök flegma hozzáállása miatt. Zitával voltunk egy labirintusban, melyet bambuszrudakból és vászonanyagból építettek fel. Egy óráig bolyongtunk benne, nagyon élveztük. Viszonylag hamar hazajöttönk, éjjel 2 órakor. Másnap délig alvás, majd kezdődött a hétköznapok taposómalma. Az aktuális munka sok energiát követelt, este nyolcra már olyan fáradt voltam, hogy az alábbi eset is megtörténhetett velem. Zita Opeljével indultam dolgozni este, tankolni kellett. Szokásos benzinkút, szokásos kútfej, hoppá, az Opel nem diesel, de addigra már 14 liter belement. Nem volt mit tenni, kifizettem és telitankoltam 95-ös benzinnel. Abból 16 liter fért a tankba. Beindult, de füstölt és erőtlen volt a lámpás indulásoknál. Országúton jól viselkedett. Ráadásul kiderült, hogy garanciális volt a munka amiért elmentem. Benyeltem ezt is. Az Opelből tegnap fogyott ki a kevert üzemanyag. 518 km-t tett meg a negyven literes tankjával. Mire hazaértem Dunavecséről, elromlott a tápszivattyú és beleengedte a benzint a motorolajba. Mindenütt folyt a motorból az olaj. Óvatosan hazajöttem vele, útközben bejelentkeztem az autószerelőmhöz és megrendeltem az alkatrészeket a kedvenc autósboltomban. Vasárnap családi összejövetelen voltunk az öcséméknél, több születésnap apropóján. Hamar eljöttünk, mert elvállaltam egy bábszínház produkció szállítását Tiszaszigetre. Tamarát is elvittem magammal, nagyon élvezte és ráadásul kapott tőlem, egy héliummal töltött hatalmas ló alakú lufit. Egy napig nagyon jót játszott vele, aztán kilyukasztotta a ráragasztgatott és levett matricákkal. Estére megleptem magam egy ír sörrel (lásd a képen). Közeledik a nyaralás. Hú már csak kettőt kell aludni. Ma megcsináltattam az Opelt, ezzel fogunk menni nyaralni, minimum 2000 kilométert ki kell bírjon. Holnap már csomagolunk, dúrunk a padláson a kemping felszerelések után. Felszereljük az autóra a tetőboxot, a még koránt sem teljes lista alapján bepakolunk, én jól besörözöm, Tamara meg mindent meg akar majd nézni mielőtt berakjuk az autóba. Már kezdem érezni az indulás előtti izgalmat.

Nincsenek megjegyzések: