2008. június 6., péntek

Itália III.

Anti nem ír az Úristennek sem. Vajon miért nem? A találgatás nem vezet jóra, még félreértést szülne. Inkább megmondom, miért nem szakít időt a betűvetésre. Elsősorban lusta, másodsorban lekötik az életszínvonal fenntartásához szükséges munkák és ügyek.

Na itt vagyok és írok. Megjártam Erdélyt is, Baróton voltam. Barót főtere

Lipava vára Szivárvány útközben Üzleti út volt. Néhány képet azért készítettem és pár szót váltottam a szállásadó családdal is. Péter öcsém fehér Transporterével ez volt az utolsó megmozdulásom, visszaadtam néki. Így autó nélkül maradtam. Zitával osztoztunk az Opelen, de nem örült, hogy befogtam dolgozni a járgányát. Hamarosan elkészül az én autóm is. Már a festőnél van, kedd délután elhozható. Szerinte fölháborítóan sárga. Én azt szeretném, ha szemtelenül sárga lenne, persze még lehet az, nem láttam. Sok munka lesz vele mire összerakom, a horgászengedélyem biztos kihasználatlan marad. No, de utána jöhetnek a nagy utazások. Zita, Tamara és Noémi névnapi buli is volt nálunk. Családi körben ünnepeltünk, marhapörköltet föztem bográcsban, Zita valami olasz tésztafélét sütött tepsiben. Jó lenne már házavatót is rendezni a barátainkkal, de valamiért nem jön össze....talán a pénz,...talán a levegő. Jöhet az olaszországi kiállítás képeiből egy kis ízelítő, melyet Halla Tibor festőművész bocsájtott rendelkezésemre. Aranyi Sándor, Kettő az egyben II. Halla Tibor, Táj Kovács Réka Gyöngyvér, Kockaházak Tompai Ildikó, Dekoratív pálma Liana Colombo, La citta nuova Nicola La Rovere, Resurrezione Patrizia Devidé, Ad occhi chiusi Alessandra Bernardis, Bozzetto per deposizione
Péter öcsém fiaival, Gergővel és Balázzsal a retromotorozást hobbinak választva.

Nincsenek megjegyzések: