2008. május 12., hétfő

Itália II.

Az olaszországi kiállítás megnyitó, pontosan olyan volt, mint a magyar megnyitók szoktak lenni. A résztvevők is azonosak, maguk a művészek, tanárok, barátok, rokonok és a támogatók. A borok között előfordult Tokaji aszú is, melyből gyorsan elfogyott három palackkal. Úgy láttam, a borkedvelő olaszok élvezettel fogyasztották.

Magdi, ki Giacomo párja és Dóri, aki Koboldhoz tartozik remek hegedű duettel színesítették az eseményt. Komolyan mondom az egész kiállításban ez volt a legjobb. Sajnos csak egy kis részt rögzítettem belőle, mert hallgatni nagyobb élvezet volt, mint rögzíteni.

Az ezután következő vacsoráról, már írtam, de még annyit, hogy desszertként sorbetto-t kínáltak. Giacomo megesküdött, hogy nincs benne alkohol, szerinte citromos jégkása az egész. Parányi kehelyben szolgálták fel és nagyon finom volt. Olyannyira, hogy a másnapi hamburgeres vacsoránál Ildikó, aki képeit olaj-vászon technikával festette, ugyanezt az italt iszogatta. Visszatérve, a felét már elnyalogattam, egyre vidámabb lettem és szívesen kértem volna még egy kehellyel. Szóba hoztam kétségeim az alkoholtartalmával kapcsolatban és olasz barátaink igazoltak, valóban vodka is van benne.

Nem is lett volna ez baj, de én voltam a sofőr. Ittas. Ittaska. Rendőri ellenőrzés nélkül hazaértünk. Ciao.

Nincsenek megjegyzések: