2009. február 21., szombat

Pannonwap

Egy héttel ezelőtt kaptam kézhez a januári telefonszámlát a Pannontól. Az előfizetésemhez négy partnerkártya tartozik. Az ő fogyasztásukat is nekem kell befizetnem. Aztán egymás közt meg rendezzük ahogy akarjuk. Idáig rendben is. Zita családi kasszán belül van így nincs gond. Ági és Noémi minden hónapban kifizetik nekem a részüket. Nincs gond. A negyedik szereplő Antal, az édesapám. Ő is minden hónapban rendesen fizet. Kínosan ügyel arra, hogy ne telefonáljon sokat, vagy ha igen akkor az ingyenes egymás közti beszélgetést használja. Precíz, beosztással élő nyugdíjas. 3000.-Ft fölé csak akkor ment a számlája, mikor Csabával aki a veje és három unokájával elment Ausztriába síelni. Nos, a januári számlalevélben az Ő telefonszámához tartozott a legnagyobb összeg: 25.000.-Ft. Mit is mondjak, meglepődtem. A részleteket már apáéknál a konyhaasztalnál veséztük ki és kiderült Wap szolgáltatás miatt ilyen sok a fizetnivaló. Apám nem tud Wapolni, bár a készüléke alkalmas rá. Flipes telefon, megvizsgáltam esetleg nem a flip része nyomkodta-e halálra a Wap gyorsbillentyűt. Nem. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és szerencsémre férfi szólt bele a túloldalon. Egyáltalán nem mindegy, ugyanis a hölgyek tapasztalataim szerint, nagy figyelmet fordítanak arra, hogy kellemes és udvarias legyen a hangjuk. A férfiak viszont tájékozottak a szakmai kérdésekben és az empátiájuk is működik. Szóval az a helyzet, hogy az ügyintéző srác szerint a telefon meghibásodott és három nap alatt generált 20.000-Ft-nyi forgalmat. Gyorsan letiltattam vele a Wap szolgáltatást a kártyáról. Javaslata. (Lemondó hangsúly) Igen. (Szomorkásan) Pannon Egyedi Igénykezelési Csoport. Másnap megírtam a levelet. Elküldtem. Egy hétig semmi sem történt. Viszont tegnap megérkezett a visszaigazoló levél. Tehát megkapták és folyik az elbírálás. Izgulunk. Bátorító megjegyzéseket szívesen olvasnék.

1 megjegyzés:

jacint70 írta...

Még garis? Ez milyen már... Meghibásodik a (valószínűleg) náluk vásárolt vacak, és még ők bírálgatnak elfelé... Na ezért jobb a feltöltőkártyás...