2009. április 16., csütörtök

Mórahalmi vásár kirakodó

Tisztelt érdeklődők! 2009. április 19-én, Mórahalom városában kirakodóvásárt tartanak. Jöjjenek el bátran, nézelődjenek, alkudjanak és vásároljanak! Aki otthon marad, az vagy dolgozik, vagy unatkozik. A vásár kaland. Vegyék elő féltve őrzött dugipénzüket és költsék magukra! Vegyék meg azt amire gyermekkorukban vágytak! Most elérhető áron kínálják, legyenek újra gyerekek! Vegyenek olyan vackokat melyekre semmi szükségük, alkudjanak jól és potom pénzért vásárolhatnak! Én is ezt tettem a múlt szombaton Szegeden, a dorozsmai kirakodóvásáron. Vettem óriási nagyítóüvegeket. Gyermekkoromban egy pajtásom valahonnan szerzett egy ilyen óriásnagyítót. Mindent fel tudott vele gyújtani. Ő volt a vezér, az irigyelt. Azóta sem láttam akkora nagyítót, mint az övé volt. Amiket most vettem azok is kisebbek. Freud talán meg tudná magyarázni. Van egy öreg sztereó-mikroszkópom. Tamarának mutattam volna a múltkoriban, hogyan működik, de nem volt hozzá tárgylemezem. Tudják, üvegből vágott kis téglalapocskák, amire a vizsgálandó tárgyat helyezzük. Egy vekkeróra üvegével pótoltam, de nem volt az igazi. A vásárban szombaton tárgylemezeket is kaptam, vagy ötven darabot, ötszáz forintért. Még nem számoltam meg, de Zitám, már elmosta őket. Zita, igazi nő. Büszke vagyok rá. Megfogtam vele az Isten lábát. Most erősen kapaszkodom. Isten lábába. Szerencsére nem rázza. Alkudjanak jól és álmodjanak szépeket!

3 megjegyzés:

Zita írta...

Enyhe gúnyt olvasok ki a sorok közül, de tetszik.

jacint70 írta...

Jó kis írás megint... Bár én a "kacatgyűjtéstől" irtózom, épp most volt nálunk lomtalanítás, de még így is maradt... A gyerek miatt hordanak ide mindent, ezek után nekem már semmi kedvem gyűjteni...
Ja, és egy szolgálati közlemény... Egyenlőre lecsengett nálam a "hokiidény", mostatól más tipusú bejegyzések jönnek...

transporter írta...

Köszönöm Jácint!

Várom a sportmentes írásaid.