2009. június 30., kedd

Forróuter

Szervusztok Gyerekek! Akadozott az internet, kerestem az okát és megtaláltam. A router melegedett, sőt forrósodott. A számítógéptemetőből exhumáltam egy processzorventilátort és beépítettem a routerbe. Az eredmény hűvös gép, gyors internet. Ja, hogy miért nem írtam eddig? Megélhetési ténykedést folytattam. Szóval fejőgépeket javítottam. Sokat, sokáig. Nagy örömünkre, lejártak azok a hiteleink amelyeket a ház építésére vettünk fel, hét esztendeje. Reméljük könnyebb lesz ezután. Vettünk egy felfújható udvari medencét, nyaralás helyett, de azóta mindig esik az eső. A hűvös csapadékról, Peg jut az eszembe, meg Tamás. Hogy bírják azt az esős időjárást Edingburghban. Persze a tenger mellett más lehet az érzet. Zitának szülinapja volt, finom tortát kapott.

2 megjegyzés:

peg írta...

Köszönjük, az esőt még mindig nem szerettük meg mi sem! Ma eddig még nem esett, de fog!
Jó pancsolást! :)

Péter írta...

Jó tortaevést!

Csekkek mennek, felhők jönnek... Jól van ez így. Hideg viszont továbbra sincs, szóval jó csobbanást!

Mentsük meg a Nagy Fehér Bálnákat!
:))